donderdag 17 november 2016

4e Reminder Challenge #4

Hallo allemaal

Vandaag weer een Reminder kaart van mijn hand voor de lopende Challenge.

Het Thema voor deze maand is:

 Non traditional Christmas Colours
Dus geen Rood/ Groen enz.
Maar wel met een ingekleurd plaatje


Mijn kaartje is gemaakt met de Digi - Tree 
van onze sponsor




 Het Designpapier komt uit een blokje van Joycrafts- Happy Holiday's
Ik heb verschillende stansen gebruikt:
Joycrafts/Noor, Marianne Design, Leane Creatief en de tekst is van Crealies

De Digi is ingekleurd met Derwent Coloursoft.
De volgende kleuren heb ik gebruikt:
Huid- C170-C550-C180
Haar- C580-C530
Kleding en schoenen- C260-C280-C390

Het jurkje heb ik na het inkleuren bewerkt met Wink of Stella, voor een beetje glans
Op de strik, ster, en de kerstballen heb ik Stickles Stardust gedaan.

Doen jullie gezellig met onze Challenge mee? 
Dit kan t/m 28 november 20.00uur

Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!

Lieve groetjes Joukje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten