woensdag 21 februari 2018

laatste reminder winter/valentijn challenge

Vandaag is het mijn beurt om af te sluiten voor de winter/valentijns challenge bij Creachicky's.


De digi die ik gekleurd heb met polychromos potloden van Faber castell is van Papernest dolls en kun je hier vinden, bij onze sponsor Paper Nest Dolls

onze 2e sponsor is Ilona's hobbyshop
Bijschrift toevoegen

Ik heb voor mijn kaart twee mallen van Dutch Doobadoo gebruikt als basis, Card art Love en Shape art name plate. Hierop heb ik diverse design papiertjes gebruikt in grijs en rood tinten. Waarvan ook een met distress oxide candied apple gemaakt. 
Daarnaast heb ik een randstans met harten van Joy! gebruikt en de ticket stans van Studio light. Ook heb ik hartjes gestanst met de hartjes nest set van nellie Snellen. Als extra bling accent heb ik rode pailletjes gebruikt.

Ik hoop dat ik jullie nog een beetje inspriratie kon geven, ondanks dat valentijn al geweest is.
Succes en vooral veel plezier bij het maken van je creatie.

Groetjes Miriam

4 opmerkingen:

  1. Linky doesn't seem to be working, so my card is here x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    หนังใหม่

    BeantwoordenVerwijderen
  3. BABYLISS Pro Nano Titanium - Titanium Artisan & Artisan
    BABYLISS samsung galaxy watch 3 titanium Pro ford escape titanium 2021 Nano Titanium titanium damascus is crafted in titanium to titanium aftershokz create premium, micro touch titanium trimmer premium premium quality art. Read more →

    BeantwoordenVerwijderen